środa, 7 stycznia 2015

Pocztówkowy zawrót głowy

Przy okazji dostania nowej pocztówki i to z Kanady postanowiłam przybliżyć wam pewną zabawę :) Zaraziła mnie nią Olga - moja kuzynka pokazując stronę internetową dzięki której można wysyłać i dostawać kartki z całego świata! Nie brzmi fajnie? (Zwłaszcza jeśli nie mamy aż tylu znajomych którzy podróżują i nie ma nam kto wysyłać kartek)

Jeśli zajrzycie na stronę http://www.postcrossing.com/ i zarejestrujecie się jako nowy użytkownik, uzupełnicie swój profil o informacje jakie pocztówki są waszymi ulubionymi ( ja oczywiście mam te z widoczkami :) będziecie mogli wysyłać i otrzymywać kartki z różnych czasem nawet i egzotycznych zakątków świata.  Cała zabawa jak już wspomniałam polega na losowaniu kilku osób, którym wysyłamy pocztówki, a potem czekamy na to aż dostaniemy jakieś od kogoś kto gdzieś być może na drugim końcu świata wylosował nas :) Nigdy nie wiemy skąd pocztówka do nas dotrze, dlatego najlepszy jest moment oczekiwania. Miło jest też przeczytać kilka ciepłych słów od osoby, która właśnie otrzymała naszą kartkę.

Oprócz samego wysłania i otrzymywania kartek Istnieje możliwość nawiązania kontaktów z osobami zarejestrowanymi na portalu, trzeba to tylko zaznaczyć na swoim profilu. 
Zdarza się że osoby wysyłają swój adres zwrotny, co jest oczywistym znakiem iż pragną abyśmy wysłali im również coś od siebie :) 

Moja kolekcja jest dość spora, większość kartek mam z Europy, ale zdarzały się też pocztówki z Indii, Australii, Chin, Japonii, RPA, Kanady, USA, czy Islandii. Oczywiście oprócz typowych widokowych kartek dostawałam też inne np. z postaciami z bajek, a także pocztówki świąteczne (fajnie jest dostać życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia po fińsku)

Poniżej prezentuje wam moje perełki:

Indie, Varkala Beach
Czechy, Czeskie Budziejowice
Rosja, Kamczatka
RPA
Australia, Ayers Rock
Hiszpania Benidorm
USA, Yosemite National Park
Rosja, Moskwa
Niemcy, Mittenwald
Kanada, Banff National Park 
To co zachęciłam was chociaż troszkę?
Miłego dnia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz